Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

пʼятницю, 1 вересня 2017 р.

           До уваги педагогічних працівників!
Нагадую, що відповідно до "ПОЛОЖЕННЯ про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах" (наказ МОН від 30.05.2006 № 419) п. 2.2.2. "Робоча навчальна програма з навчального предмета (далі - робоча навчальна програма) - це документ, що визначає зміст і обсяг знань та умінь учнів, слухачів, розроблений викладачем ПТНЗ... Викладач має право на розроблення власної (авторської) робочої навчальної програми або її створення відповідно до типової з урахуванням варіативного компонента... Робоча навчальна програма з професійно-практичної підготовки - це документ, що визначає зміст і обсяг професійних знань, умінь, навичок учнів, слухачів та способи і методи їх формування, розроблений майстром виробничого навчання ПТНЗ... ПТНЗ на основі типових навчальних програм розробляють робочі навчальні програми, у яких відображаються зміни, притаманні відповідній галузі виробництва чи сфері послуг, на підставі пропозицій замовників кадрів"
Крім того зазначу, що робоча навчальна програма розробляється на весь курс навчання у випадку інтегрованої професії. 
Прошу взяти до уваги рекомендований зразок, та привести навчальну документацію у відповідності до вимог.  Термін - до 22.09.2017

❈ Робоча навчальна програма з навчального предмета
❈ Робоча навчальна програма з професійно-практичної підготовки

Немає коментарів:

Дописати коментар