Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

вівторок, 10 жовтня 2017 р.

До уваги педагогічних працівників!
❈ З 11 по 18 жовтня буде проводитися моніторинг стану планово-методичного забезпечення навчально-виробничого процесу за формою.
Прошу не пізніше 13.10.2017 завершити роботу над приведенням у відповідність до вимог та надати у методичний кабінет:
1. Робочі програми
2. Поурочно-тематичні плани (або переліки робіт для майстрів в/н) на поточний н.р.
3. Плани роботи кабінетів на І семестр (+ звіти за вересень).
4. Журнали гурткової роботи (заповнити на період до початку моніторингу).
5. Перелік оснащення/паспорт кабінету (лабораторії, майстерні).
Перелік оснащення/паспорт кабінету, розроблений за зразком - надати для перевірки не пізніше 18.10.2017.
❈ 17-18 жовтня 2017 відбудеться планова перевірка стану ведення журналів теоретичного навчання.
❈ 19 жовтня 2017 відбудеться планова перевірка документації методичних комісій (плани роботи, протоколи засідань за серпень - вересень).

Немає коментарів:

Дописати коментар