Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

вівторок, 10 жовтня 2017 р.

До уваги педагогічних працівників!
ІПТО НАПН України запрошує до участі у вебінарі «Сучасний заклад професійної освіти: зарубіжний та вітчизняний досвід», який відбудеться 26 жовтня 2017 року на базі системи дистанційного навчання Інституту професійно-технічної освіти НАПН України (http://e-learning.org.ua/).
До участі запрошуються наукові, науково-педагогічні працівники, аспіранти, докторанти, керівники та педагогічні працівники вищих, професійно-технічних навчальних закладів, навчально (науково)-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти, коледжів, технікумів, інститутів післядипломної освіти, а також усі, хто прагне вдосконалити зміст професійної освіти і навчання та бажає обмінятися досвідом за темою конференції.
Початок роботи о 15-00 год.
Для участі у вебінарі необхідно до 15 жовтня 2017 року заповнити онлайн-заявку.
Завчасно перевірте, чи зареєстровані Ви в системі дистанційного навчання ІПТО НАПН України (http://e-learning.org.ua/login/signup.php). Інструкція з реєстрації знаходиться на сайті системи та на сторінці конференції.
Тестове підключення буде доступне 24 жовтня 2017 року з 16-00 до 18-00 год.

Немає коментарів:

Дописати коментар