Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

вівторок, 24 жовтня 2017 р.

До уваги педагогічних працівників!
30.10.2017 року у читальному залі бібліотеки відбудеться засідання педагогічної ради. Початок о 15-00.
Порядок денний:
1. Про виконання рішень попередніх педагогічних рад.
Доповідачі:
- Хімченко Н.Ю., заступник директора з НВР;
- Кулинич О.А., заступник директора з НМР.
2. Аналіз складу учнів першого курсу.
Доповідач:
- Хімченко Н.Ю., заступник директора з НВР;
Виступи:
- класні керівники груп 01, 02, 15, 11;
- майстри виробничого навчання груп нового набору.
3. Питання формування індивідуальних методичних тем методичними комісіями, педагогічними працівниками. Затвердження плану роботи над методичною темою ДНЗ «ЗВПУ».
Доповідач:
- Кулинич О.А., заступник директора з НМР.
Виступи:
- голови методичних комісій
4. Підготовка навчальних кабінетів, майстерень, гуртожитку до роботи в осінньо-зимовий період.
Доповідач:
- Гармаш В.І., старший майстер
Виступи:
- зав кабінетами, майстернями
5. Організація роботи педагогічного колективу по виконанню державного замовлення на 2018/2019 навчальний рік.
Доповідач:
- Хімченко Н.Ю., заступник директора з НВР.
Виступи:
- Кривко Н.П.; Гудзь А.Ю.; Кішко К.В.; Стрілець Н.Ю.; Білогорохова Г.Ф.
Адміністрація

Немає коментарів:

Дописати коментар