Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

пʼятниця, 24 листопада 2017 р.

До уваги педагогічних працівників!
12-15 грудня 2017 року буде проведено ІІ Міжнародний освітній інтернет-марафон за темою: «Досвід освіти 21-го сторіччя. Європейський контекст». Лист ІМЗО від 22.11.2017 № 21.1/10-2605 “Щодо проведення ІІ Міжнародного освітнього інтернет-марафону за темою: “Досвід освіти 21-го сторіччя. Європейський контекст”
Організатори: Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України спільно з ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, MITTETULUNDUSÜHINGU GLOBAL CIVIL INITIATIVE VERTICAL (Естонія, м. Таллінн), Громадська організація “GLOBAL EDUCATIONAL DISCOVERY”.
По закінченні слухачі матимуть можливість отримати Сертифікат, наявність якого враховуватиметься при проходженні ними стажування або курсів підвищення кваліфікації на базі ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Реєстрація здійснюється в онлайн-режимі за посиланням

Немає коментарів:

Дописати коментар