Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

вівторок, 14 листопада 2017 р.

До уваги педагогічних працівників!
Для організації проведення директорських контрольних робіт у 2017-2018 навчальному році затверджено відповідний Графік.
Нагадую, що до методичного кабінету здавати зшитий ПАКЕТ, до якого включити:
Відомість та Результати аналізу виконання ДКР (оформляти на одному аркуші з обох боків);
❈ Завдання до директорської КР, оформлені та затверджені відповідним чином (зразок Титульного листа);
❈ Виконані учнівські роботи на подвійних аркушах із зошитів в клітинку або на листах А-4 (А-3 для учнів художнього напряму за потреби), зі штампом у лівому верхньому куті.
Підписувати роботи від руки (або виготовити друкований варіант) за схемою:

             ШТАМП

Директорська контрольна робота
з предмета ___________________
учня (учениці) групи № ________
за професією _________________

______________________________
(ПІБ)


ДАТА

Немає коментарів:

Дописати коментар