Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

четвер, 7 грудня 2017 р.


До уваги педагогічних працівників!
12.12.2017 о 14-45 в методичному кабінеті відбудеться засідання Школи молодого педагогічного працівника.
До розгляду пропонуються питання:
1. Проблема вибору теми та підготовка доповіді на Методичний марафон. Запрошуються: всі зацікавлені. Методичну допомогу надає: Кулинич О.А.
2. Порядок формування, ведення та звітування по Журналу роботи гуртка. Запрошуються: Кузьменко С.Ю., Лазар А.М., Москаленко С.П., Федюкіна А.С., Остапенко О.В., Орел Н.Г. Досвідом діляться: Прокоф’єва А.М., Чебикіна А.У.
3. Складання та робота по Переліку навчально-виробничих робіт. Слухачі: Кузьменко С.Ю., Лазар А.М., Москаленко С.П., Федюкіна А.С. Досвідом діляться: Кішко К.В., Гудзь А.Ю.

Немає коментарів:

Дописати коментар