Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

понеділок, 18 грудня 2017 р.

До уваги педагогічних працівників!
На січень 2018 року заступником з НМР заплановано відвідати засідання методичних комісій. Прошу:
голів методичних комісій - запланувати засідання, включити питання звітування за І семестр та повідомити дату;
членів методичних комісій - підготувати письмовий/друкований звіт за І семестр за схемою:
ПІБ: ___________________
Методична тема: _________
Відкриті заходи: __________
Методична доповідь: ______
Тема доповіді для Методичного марафону: ________
Методичні розробки (вказівки, посібники): ____
Захід(оди) під час проведення тижня профмайстерності: _______
Публікації (статті на сайті, в "Обрії ПТО" тощо): ____
Назва навчального курсу, що розробляється  в Google Classroom: ____
Назва гуртка, кількість засідань: ____________
Неформальна та інформальна освіта (самоосвіта) (КПК, стажування, участь протягом семестру у вебінарах, семінарах, тренінгах тощо): _______
Інше: _________

Немає коментарів:

Дописати коментар