Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

середа, 13 грудня 2017 р.

До уваги педагогічних працівників!
27.12.2017 року у читальному залі бібліотеки відбудеться засідання педагогічної ради. Про час початку буде повідомлено додатково.
Порядок денний:
1. Про виконання рішень попередніх педагогічних рад.
Доповідач: Граур І.В., заступник директора з НВР;
2. Аналіз підсумків навчальної та методичної роботи за І семестр 2017-2018 навчального року, завдання на ІІ семестр.
Доповідачі:
- Граур І.В., заступник директора з НВР;
- Кулинич О.А., заступник директора з НМР;
Виступи: голови методичних комісій
3. Про допуск до Державної підсумкової атестації учнів випускних груп (07, 08, 19)
Доповідач: Граур І.В., заступник директора з НВР;
Виступи: майстри в/н випускних груп 
4. Розвиток інформаційної культури педагогічних працівників як умова розвитку та формування компетентностей учнів.
Доповідач: Кулинич О.А., заступник директора з НМР
5. Формування виховної роботи на засадах патріотичного виховання та волонтерського руху
Доповідач: 
- Хімченко Н.Ю., заступник директора з НВР;
Виступи:
- Сєргєєва О.А., соціальний педагог;
- Остапенко О.В., викладач предмета Захист вітчизни

Немає коментарів:

Дописати коментар