Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

неділя, 3 грудня 2017 р.

Магнітні бурі у грудні – небезпечні дні
За прогнозами фахівців Лабораторії рентгенівської астрономії Сонця ТЕСІС, магнітні бурі очікуються 4-7 грудня, 11, 12, 13 та 18 грудня. 5 грудня – магнітна буря середньої потужності. Найпотужніша магнітна буря атакує Землю 18 грудня. Вона буде одноденною, але досить сильною. Тому треба бути готовим до різкого погіршення самопочуття. Про це повідомляє NOAA
Що робити у ці дні:
  • зменшіть фізичні навантаження;
  • підтримуйте позитивний настрій, уникаючи стресових ситуацій;
  • відмовтеся від алкоголю і сигарет, міцної кави та чаю, солоної, гострої, жирної, смаженої їжі;
  • більше бувайте на свіжому повітрі.

Немає коментарів:

Дописати коментар