Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

понеділок, 15 січня 2018 р.



  До уваги педагогічних працівників!

На виконання листа Департаменту освіти і науки ЗОДА від 11.01.2018 № 23 "Про участь у Дев`ятій міжнародній виставці "Сучасні заклади освіти - 2018", яка відбудеться 15-17 березня 2018 року, враховуючи рекомендації "щодо сприяння участі у виставці переможців конкурсу "Учитель року", педагогічних працівників, які отримали педагогічні звання, переможців регіональної виставки "Освіта Запорізького краю" тощо, пропоную тим, хто прагне прийняти участь у конкурсі, надати роботи до 28.01.2018 до методичного кабінету з метою направлення їх для участі у конкурсі від системи закладів П(ПТ)О Запорізької області, що представляє НМЦ ПТО у ЗО. Номінації та вимоги до робіт представлені у Інформаційному листі.

Немає коментарів:

Дописати коментар