Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

четвер, 1 лютого 2018 р.

Кабінет Міністрів України схвалив концепцію розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018-2020 та затвердив план заходів з її реалізації (презентація)
Концепція передбачає перехід від сировинного типу економіки, яка споживає природні ресурси, до високотехнологічних виробництв та ефективних процесів за допомогою ІТ-технологій та комунікацій. Програма розрахована на найближчі 3 роки. Йдеться про розвиток цифрової інфраструктури. Зокрема, широкосмуговий інтернет має бути по усій території України. Також у рамках реалізації концепції планується цифровізація освітніх процесів та стимулювання цифрових трансформацій у системі низки галузей. Реформи стосуються освіти, медицини, екології, безготівкової економіки, інфраструктури, транспорту, громадської безпеки.

Немає коментарів:

Дописати коментар