Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

четвер, 15 лютого 2018 р.

Шановні колеги!
Згідно з Законом України "Про освіту", на виконання листа Міністерства освіти і науки України №1/9-74 від 01.02.2018 "Щодо застосування державної мови в освітній галузі", листа Департаменту освіти і науки Запорізької облдержадміністрації № 448/03.2-14 від 06.02.2018 "Про застосування державної мови в освітній галузі" пропоную ознайомитися та керуватися у подальшій роботі наказом № 48 від 13.12.2018 "Про застосування державної мови в ДНЗ "ЗВПУ".
З наказом можна ознайомитися в розділі "Актуальні накази" на сторінці "Організація роботи" (арк.1; арк.2)/
Пропоную ознайомитися також з Дорожньою картою імплементації статті 7 “мова освіти” Закону України “Про освіту”

Немає коментарів:

Дописати коментар