Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

вівторок, 27 лютого 2018 р.

До уваги класних керівників та майстрів в/н!
Пропоную ознайомити ваших учнів з наступною інформацією МОНУ:
До 22 квітня триває прийом відеоробіт на конкурс “Чесність починається з тебе”, де учасники мають у творчій формі розкрити тему доброчесного навчання та відповідальності. 
До участі запрошуються всі, хто зараз навчається в школах, коледжах, вишах та інших закладах освіти. Конкурс не має обмежень щодо віку, статі чи віросповідання учасників.
Конкурсанти можуть самостійно обирати сценарій відео, але організатори пропонують приклади ситуацій для сюжету (приклад). Окрім перемоги в основній номінації, учасники можуть вибороти приз глядацьких симпатій (3 000 грн), де вибір роблять глядачі.
Нагороди у категорії «Студенти» за кожною з номінацій («Навчайся гідно та відповідально» та «Зарядись проти корупції»):
1 місце - 15 000 грн
2 місце - 10 000 грн
3 місце - 5 000 грн

Немає коментарів:

Дописати коментар