Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

вівторок, 20 лютого 2018 р.

До уваги педагогічних працівників!
27.02.2018 у читальному залі бібліотеки відбудеться засідання педагогічної ради. Про час початку буде повідомлено додатково.
Порядок денний:
1. Про виконання рішень попередніх педагогічних рад.
Доповідач: Граур І.В., заступник директора з НВР;
2. Формування сприятливого психологічного клімату в учнівському колективі як запорука успішності та розвитку особистості.
Доповідач: Сєргєєва О.А., соціальний педагог
Виступи: класні керівники
3. Аналіз стану роботи з питань безпеки життєдіяльності та охорони праці учнів у навчально-виробничому процесі, стану охорони праці в училищі, гуртожитку.
Доповідач: Шепеляковська І.В, інженер з ОП;
Виступи: Краєва С.В., Кішко К.В., Москаленко С.П., Бурдейна Л.М.
4. Принципи будови навчального процесу на модульно-компетентнісній основі (згідно нових СП(ПТ)О).
Доповідач: Кулинич О.А., заступник директора з НМР

Немає коментарів:

Дописати коментар