Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

пʼятниця, 2 березня 2018 р.

Шановні колеги!
Сьогодні, 02.03.2018 року:
✵ о 14:00 вебінар “Пошукові технології в освітньому процесі” в рамках методичного марафону “Інноваційні технології навчання в професійній (професійно-технічній) освіті”, який в цьому році присвячений темі “Хмарні сервіси та сервіси ВЕБ 2.0 (3.0)”.
Спікери:
Єрьоменко О.М. “Інструменти Е-демократії”
Паржницька Д.П. “Побудова Web-Квеста”
Сидоренко О.А. “Використання у освітньому процесі ProZorro ”
Білогорохова Г.Ф. “Електронні бібліотеки”
Запрошую до участі.
Записи вебінарів будуть доступні на сторінці "Вебінари", розділу "Цікаво про ДНЗ "ЗВПУ". На жаль, якість Інтернет зв`язку через погодні умови значно погіршилася, тому якість контенту залишає бажати кращого. 

Немає коментарів:

Дописати коментар