Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

вівторок, 10 квітня 2018 р.

З 01 березня по 30 квітня 2018 року Goethe-Institut в Україні за інформаційної та організаційної підтримки Інституту ПТО НАПН України проводить конкурс для учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти України «Моє резюме: знято!».
За умовами конкурсу учасник повинен зняти коротке відео-резюме для роботодавця своєї мрії з Німеччини. Це може бути як реально діюча в регіоні німецька компанія, так і компанія в Німеччині, на сайті якої можна дізнатись детальну інформацію про вакансії та вимоги до кандидатів на працевлаштування.
Головний приз для переможців – 1-3 місце – подорож до Німеччини (відвідування професійно-технічного навчального закладу у Німеччині, підприємства). Додаткові призи: iPad та курс німецької мови. Детальніше...

Немає коментарів:

Дописати коментар