Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

пʼятниця, 20 квітня 2018 р.

До уваги педагогічних працівників!
25.04.2018 у читальному залі бібліотеки відбудеться засідання педагогічної ради. Про час початку буде повідомлено додатково.
Порядок денний:
1. Про виконання рішень попередніх педагогічних рад.
Доповідач: Граур І.В., заступник директора з НВР
2. Звіт про хід та організацію профорієнтаційної роботи у 2017-2018 навчальному році.
Доповідач: Хімченко Н.Ю., заступник директора з НВР
Виступи: Кішко К.В., Паскарь Н.Ю., Кузьменко С.Ю.
3. Про допуск до Державної підсумкової атестації учнів випускних груп.
Доповідач: Граур І.В., заступник директора з НВР
Виступи: майстри в/н випускних груп
4. Аналіз проведення відкритих уроків, майстер-класів та виховних заходів у 2017-2018 н.р.
Доповідач: Кулинич О.А., заступник директора з НМР
5. Пріоритетні напрямки будови виховної роботи з учнівською молоддю. Стан роботи з учнями соціальної категорії.
Доповідач: Хімченко Н.Ю., заступник директора з НВР
Виступи: Сєргєєва О.А., Білогорохова Г.Ф.

Немає коментарів:

Дописати коментар