Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

середа, 16 травня 2018 р.


Міністерство освіти і науки удосконалило процедуру ліцензування освітньої діяльності.

Запроваджені нові види ліцензування – у сфері фахової передвищої та післядипломної освіти, підготовки іноземних студентів.
Тепер закладам для отримання ліцензії не потрібно подавати документи, які відносяться до сфери акредитації освітніх програм (освітня програма, навчальний план), замість цього подається концепція освітньої діяльності за відповідною спеціальністю на заявленому рівні. Відсутня вимога щодо подання копій документів про відповідність приміщень санітарним нормам та вимогам правил пожежної безпеки. 
Нові зміни також сприятимуть розвиткові та повноцінному впровадженню дуальної освіти в Україні. 
Ліцензійні умови вступають у дію після опублікування (постанова КМУ від 10 травня 2018 р. N 347 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. N 1187").

Немає коментарів:

Дописати коментар