Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

субота, 26 травня 2018 р.

Інтернет-безпека – це як власна гігієна: про неї треба дбати кожен день. 
- Не розміщуйте особисту інформацію у соцмережах.
- Починайте вчити дітей інтернет-безпеці вже із 5-річного віку. 
- Основа основ особистої безпеки - захищайся обережно, аби згодом не стати заручником власної веб-камери. Адже вона має здатність знімати навіть тоді, коли комп’ютер лише підключений до загального живлення. Варто потім зайти в Інтернет, як вся відзнята інформація може опинитися у відкритому доступі.
- Не відкривайте незнайомі листи з пропозиціями. Не зв’язуйтеся із невідомими групами, яких не ідентифікували. Розплата за таку цікавість дуже висока – це дорога до програми із 25-м кадром, групи «Синій кит», зрештою, до вірусів, які зчитуватимуть вашу фінансову та персональну інформацію.
- Якщо в будинку є програма «розумний дім», яку ти контролюєш із власного мобільного, це означає, що віднині такий телефон не можна давати комусь навіть для перегляду фото.
- Користуйтеся складними паролями, встановлюйте фільтри для спамів та ліцензійні антивірусні програми, які за вас щоденно боротимуться із армією вірусів.
Про правила безпеки в Інтернеті читати більше...

Немає коментарів:

Дописати коментар