Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

вівторок, 5 червня 2018 р.

До уваги педагогічних працівників!
14.06.2018 у читальному залі бібліотеки відбудеться засідання педагогічної ради. Про час початку буде повідомлено додатково.
Порядок денний:
1. Про виконання рішень попередніх педагогічних рад.
Доповідач: Граур І.В., заступник директора з НВР
2. Аналіз результатів державної кваліфікаційної атестації учнів ІІ курсу. Аналіз результатів поетапної атестації учнів І курсу.
Доповідач:  Граур І.В., заступник директора з НВР
Виступи: керівники дипломних робіт, викладачі, майстри в/н, що забезпечують процес.
3. Підсумки методичної роботи та роботи атестаційної комісії ДНЗ "ЗВПУ";  звіт про роботу методичних комісій за 2017-2018 н.р
Доповідачі: Кулинич О.А., голови методичних комісій
4. Підсумки освітнього процесу за 2017-2018 н.р та про стан підготовки ДНЗ "ЗВПУ" до нового навчального року.
Доповідачі: Граур І.В., заступник директора з НВР; Хімченко Н.Ю., заступник директора з НВР

Немає коментарів:

Дописати коментар