Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

субота, 23 червня 2018 р.

22 червня 2018 року розпочався черговий етап конкурсу соціальних ініціатив «Ми – це місто», який щорічно проводить ПАТ «Запоріжсталь». До 04 липня на сайті конкурсу за посиланням http://wearecity.zp.ua/golosovanie/ відбувається голосування за проекти.
ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище» презентувало проект «Інклюзія в професійній освіті», націлений на підтримку осіб з особливими потребами в прагненні не просто отримати професію, а зробити освітній процес сучасним і доступним.
Коллектив ДНЗ «ЗВПУ» сподівається на підтримку всіх небайдужих. Ваша активність збільшить шанси здійснити проект № 25 Інклюзія в професійній освіті.
Покрокова інструкція:
1. Перейти за посиланням http://wearecity.zp.ua/golosovanie/
2. Обрати з переліку проект «№ 25 Инклюзия в профессиональном образовании»
3. Заповнити анкету внизу сторінки (телефон, ПІБ, email).
4. Проголосувати.

Немає коментарів:

Дописати коментар