Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

пʼятниця, 14 липня 2017 р.

МОНУ планує створити Національне агентcтво кваліфікацій - воно трансформуватиме перехід професійних стандартів у освітні. Про це йшлося під час засідання міжвідомчої робочої групи з питань розроблення та впровадження Національної рамки кваліфікацій. Детальніше...
Корисна інформація:
❈ Національна рамка кваліфікацій (НРК) – системний і структурований за компетентностями опис кваліфікаційних рівнів. Національна рамка кваліфікацій призначена для використання органами виконавчої влади, установами та організаціями, що реалізують державну політику у сфері освіти, зайнятості та соціально-трудових відносин, навчальними закладами, роботодавцями, іншими юридичними і фізичними особами з метою розроблення, ідентифікації, співвіднесення, визнання, планування і розвитку кваліфікацій.
❈ Дистанційна освіта - це можливість навчатися та отримувати необхідні знання віддалено від навчального закладу в будь який зручний час. Положення про дистанційну освіту та Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні регулює права та обов'язки учасників навчального процесу.

Немає коментарів:

Дописати коментар