Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

вівторок, 29 серпня 2017 р.

         До уваги педагогічних працівників!
31.08.2017 року у читальному залі бібліотеки відбудеться засідання педагогічної ради. Початок з 11-00.
Порядок денний:
1. Аналіз вступної компанії 2017 року.
Доповідачі:
- Хімченко Н.Ю., заступник директора з НВР;
- Кулинич О.А., секретар приймальної комісії.
2. Розгляд плану роботи педагогічної ради, проекту плану роботи училища на 2017-2018 навчальний рік. Затвердження складу педагогічної ради. Призначення голів методичних комісій. Закріплення за групами майстрів виробничого навчання, класних керівників і кураторів. Закріплення завідувачів навчальними кабінетами, навчально-виробничими майстернями, лабораторіями.
Доповідач:
- Граур І.В., заступник директора з НВР;
Виступи:
- Хімченко Н.Ю., заступник директора з НВР;
- Кулинич О.А., методист.
3. Розгляд та затвердження педагогічного навантаження на 2017-2018 навчальний рік.
Доповідач: Граур І.В., заступник директора з НВР.
Адміністрація

Немає коментарів:

Дописати коментар