Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

пʼятниця, 26 квітня 2019 р.

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проект наказу «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440», завданням якого є забезпечити комплектування закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти сучасною комп’ютерною технікою з урахуванням розвитку інформаційних технологій.
Реалізація акта сприятиме встановленню мінімальних вимог до комп’ютерного обладнання, яке придбавається для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.
Зауваження та пропозиції до проекту можна надсилати до 24 травня 2019 року на електронну пошту b_kudrenko@mon.gov.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар