Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

понеділок, 30 серпня 2021 р.

До уваги педагогічних працівників!
31.08.2021 року о 10:00, з дотриманням вимог щодо соціального дистанціювання та використання засобів індивідуального захисту (маски, респіратори), у приміщенні бібліотеки відбудеться засідання педагогічної ради.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про підсумки вступної компанії 2021 року, заходи щодо забезпечення виконання плану регіонального замовлення; про завдання щодо організації вступної компанії 2022 року.
Доповідач: заступник директора з НВР Паскарь Н.Ю.
Виступи: Шевченко С.Б., Сакальський В.С., Шевчук В.Ю., Кузьменко С.Ю.
2. Про план роботи педагогічної ради; проект плану роботи училища на 2021/2022 навчальний рік; затвердження складу педагогічної ради; призначення голів методичних комісій; закріплення за групами майстрів виробничого навчання, класних керівників і кураторів, завідувачів навчальними кабінетами, майстернями, лабораторіями.
Доповідач: заступник директора з НМР Кулинич О.А.
3. Про особливості організації освітнього, навчально-виробничого процесу у 2021/2022 навчальному році, план роботи над єдиною методичною темою та про продовження практики організації дистанційного навчання в умовах карантинних обмежень.
Доповідач: заступник директора з НМР Кулинич О.А.,  заступник директора з НВР Базалійський М.Т.
4. Про розгляд та затвердження педагогічного навантаження на 2020/2021 навчальний рік.
Доповідач: заступник директора з НМР Кулинич О.А.
5. Про різне

Немає коментарів:

Дописати коментар