Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

середу, 29 вересня 2021 р.

Шановні колеги!
Нагадую, з метою виявлення кращих педагогічних практик, обміну досвідом, педагогічною радою училища було прийнято рішення про забезпечення взаємовідвідування уроків (не менше 2 на семестр для членів методичних комісій, та 3-4 взаємовідвідувань на семестр для голів методичних комісій).
Оформлення звітів про взаємовідвідування уроків теоретичного та виробничого навчання можливо як у відповідних журналах, так і у формі заповнення бланків за зразком:
Звіти членів комісії про взаємовідвідування уроків збираються головою методичної комісії та надаються до методичного кабінету (журнал або папка) наприкінці навчального року, як складова звіту про роботу методичної комісії.

Немає коментарів:

Дописати коментар