Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

вівторок, 26 жовтня 2021 р.

Шановні колеги!
Сьогодні, 26.10.2021, останній день первинної реєстрації на курси підвищення кваліфікації на 2022 рік за кошти обласного бюджету на базі КЗ ЗОІППО ЗОР.
Прошу визначитися з курсами (детальна інформація), підійти до методиста Оксани Леонідівни, пройти реєстрацію. З собою потрібно мати електронну адресу (НЕ!!! корпоративну @zvpu.net, а особисту, наприклад @gmail.com).
Ви можете зареєструватись і самостійно, але прошу повідомити методиста, щоб ми змогли включити Вас в план КПК на 2022 рік:
Прошу звернути увагу:
- на питання "Оберіть адміністративний устрій або підпорядкування" відповідаємо "Заклади професійно-технічної, фахової передвищої освіти";
- бажано обирати форму проходження курсів "дистанційно";
- уважно читайте назву курсів і кількість годин: 75 - основний предмет, 45 годин - неосновний предмет;
- назву училища вказувати повну: Державний навчальний заклад "Запорізьке вище професійне училище".

Немає коментарів:

Дописати коментар