Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

понеділок, 15 листопада 2021 р.

До уваги педагогічних працівників!
17.11.2021 року об 11:00, з дотриманням вимог щодо соціального дистанціювання та використання засобів індивідуального захисту (маски, респіратори), у актовому залі відбудеться засідання педагогічної ради.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про виконання рішень попередніх педагогічних рад.
Доповідач: заступник директора з НВР Базалійський М.Т.
2. Про результати аналізу складу здобувачів освіти першого курсу, організацію роботи зі здобувачами освіти з особливими освітніми потребами, соціально незахищених категорій.
Доповідач: заступник директора з НВР Паскарь Н.Ю.
Виступи: майстри виробничого навчання груп І курсу; практичний психолог Мєзєнова І.А.
3. Про стан матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення теоретичної та практичної підготовки здобувачів освіти з професії «Декоратор вітрин»; перспективи підготовки з професій художнього напряму за програмою перепідготовки та підвищення кваліфікації, рівня фаховий молодший бакалавр.
Доповідачі: заступник директора з НМР Кулинич О.А., голова методичної комісії Прокоф'єва А.М.
Виступи: Шевчук В.Ю., Андріяка С.О.
4. Про участь у програмах, рекомендованих МОН для закладів П(ПТ)О («Основи підприємництва», «Професійне навчання з питань енергоефективності в Україні», опитування SELFIE).
Доповідач: заступник директора з НМР Кулинич О.А.
5. Про підготовку навчальних кабінетів, майстерень, гуртожитку до роботи в осінньо-зимовий період, організацію режиму ресурсо- та енергозбереження, дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.
Доповідач: заступник директора з НВР Базалійський М.Т.
Виступи: інженер з ОП Шепеляковська І.В., енергетик Агабеков М.Я.
6. Про різне

Немає коментарів:

Дописати коментар