Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

середу, 17 листопада 2021 р.

Шановні колеги!
Пропоную підвищити кваліфікацію за програмою "Школа Кар’єрного Консультанта" – офіційною програмою підвищення кваліфікації, яку запроваджує Інститут модернізації змісту освіти МОН спільно з Асоціацією інноваційної та цифрової освіти і компанією «HR YOU» (1 кредит (ЄКТ).
Модель навчання – змішана (blended learning), що ефективно поєднує мультимедійні електронні курси у міжнародному форматі SCORM з практичними тренінгами. Ви зможете отримати практичні знання та навички проведення консультацій щодо профорієнтації підлітків, підготовки випускників до співбесіди з роботодавцем тощо. Практичний тренінг буде повторюватись щомісяця: 27 жовтня, 23 листопада та 16 грудня, у всі три дні тренінг розпочнеться о 15.00. Детальніше
❈ РЕЄСТРАЦІЯ на практичний онлайн-тренінг "Школи Кар’єрного Консультанта" за посиланням bit.ly/3Apz6aW

Немає коментарів:

Дописати коментар