Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

пʼятницю, 24 грудня 2021 р.

До уваги педагогічних працівників!
29.12.2021 року о 13:00, з дотриманням вимог щодо соціального дистанціювання та використання засобів індивідуального захисту (маски, респіратори), в 308 лабораторії відбудеться засідання педагогічної ради.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про виконання рішень попередніх педагогічних рад.
Доповідач: заступник директора з НВР Базалійський М.Т.
2. Про стан готовності дипломних робіт, допуск до державної кваліфікаційної атестації здобувачів освіти випускних груп.
Доповідач: заступник директора з НВР Базалійський М.Т.
Виступи: майстри виробничого навчання випускних груп Гришин М.С., Кішко К.В., Рагімова О.Ю., керівники дипломних робіт Войтюк Т.М., Стрілець Н.В.
3. Про стан матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення теоретичної та практичної підготовки здобувачів освіти з професії «Штукатур»; готовність до забезпечення курсів підвищення кваліфікації та перепідготовки.
Доповідачі: заступник директора з НМР Кулинич О.А., голова методичної комісії Єрьоменко О.М.
Виступи: Орел Н.Г., Коноваленко О.В., Москаленко С.П.
4. Про розгляд та затвердження документів щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
Доповідачі: заступник директора з НМР Кулинич О.А., методист Захарчук О.Л.
5. Про стан організації позаурочної роботи, діяльності гуртків, спортивно-масової роботи.
Доповідач: заступник директора з НВР Паскарь Н.Ю.
Виступи: Лєвєнцова А.А., Сакальський В.С.
6. Про різне

Немає коментарів:

Дописати коментар