Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

середу, 23 лютого 2022 р.

Шановні колеги!
З 21.02.2022 до 13.03.2022, відповідно до наказу від 14.02.2022 №51 "Про участь в опитуванні SELFIE", в державному навчальному закладі "Запорізьке вище професійне училище" проходить онлайн-опитування SELFIE. Це опитування надасть можливість проаналізувати  погляди керівників, педагогічних працівників і здобувачів освіти, що допоможе виявити сильні та слабкі сторони цифровізації в училищі, ефективність використання цифрових технологій.
SELFIE не вимірює та не порівнює знання чи навички учасників опитування.
Прошу обов'язково взяти участь в опитуванні та забезпечити участь максимальної кількості здобувачів освіти. Посилання:
❈ для педагогічних працівників: https://schools-go-digital.jrc.ec.europa.eu/self-assessment?s=3Ny59uw&lang=uk-UA
Увага! Термін "цифрові технології" в SELFIE визначається, як будь-який цифровий вміст, цифрові ресурси чи медіа, цифрові послуги, цифрові пристрої чи платформи, що використовуються в освітньому процесі. SELFIE відповідає вимогам законодавства щодо захисту персональних даних, конфіденційності та авторських прав; всі відповіді є повністю анонімними. Окремих учасників опитування, які відповідають на запитання SELFIE, не можна ідентифікувати особисто.

Немає коментарів:

Дописати коментар