Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

середу, 30 березня 2022 р.

Шановні колеги!
На виконання наказу Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 29.03.2022 №162 "Про організацію освітнього процесу", з 30.03.2022 відновлюється освітній процес виключно за дистанційною формою навчання з урахуванням безпекової ситуації.
Відтак, з середи 30.03.2022 вводиться в дію новий розклад. Прошу ознайомитися з проєктом розкладу на сторінці Розклад. Заміни, своєчасно надати зауваження, пропозиції.
Звертаю увагу:
❈ для переважної більшості груп в графік освітнього процесу внесено зміни (детальніше - згодом);
❈ групи 14, 18, в яких за графіком завершено виробничу практику, приступають до занять з 30.03.2022 з одночасним гнучким графіком проведення проміжної кваліфікаційної атестації за попередніми професіями і розрядами.
Дистанційну платформу буде запущено 30.03.2022 з 12:00 години

Немає коментарів:

Дописати коментар