Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

пʼятницю, 6 травня 2022 р.

Шановні колеги!
10 травня о 18:00 на ютуб-каналі EdEra: https://youtu.be/XpG5qgTNuJk  відбудеться вебінар «Дизайн для освітян. Оформлюємо ідеї в цифрові продукти»!
Спікер Тетяна Желізко — викладачка та кураторка Unique School, дизайнерка освітніх продуктів Unique Method.
Участь у вебінарі безкоштовна.
У разі сплати оргвнеску у розмірі 99 грн.,  можна отримати:
- презентацію та додаткові матеріали з вебінару;
- сертифікат та програму підвищення кваліфікації (3 академічні години; 0,1 кредиту ЄКТС).
Для отримання реквізитів заповніть ґуґл-форму: https://bit.ly/381duYQ
Програма трансляції:
- Алгоритми оформлення демонстраційних (роздаткових та цифрових) матеріалів.
- Принципи композиції та колористики на практиці.
- Ресурси для пошуку шрифтів, зображень та інших складників успішного дизайну.
- Оформлення матеріалу.
- Переваги використання правильно оформлених демонстраційних матеріалів.

Немає коментарів:

Дописати коментар