Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

четвер, 23 червня 2022 р.

До уваги педагогічних працівників!
28.06.2022 року о 10:00, в приміщенні бібліотеки відбудеться засідання педагогічної ради.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про виконання рішень попередніх педагогічних рад.
Доповідач: заступник директора з НВР Базалійський М.Т.
2. Про підсумки освітнього процесу у 2021/2022 н.р., стан організації виробничої діяльності, фінансових надходжень від виробничої практики; план розвитку матеріально-технічної бази училища, стан підготовки училища до нового навчального року.
Доповідач: заступник директора з НВР Базалійський М.Т.
Виступи: заступник директора з НМР Кулинич О.А., заступник директора з НВР Паскарь Н.Ю.
3. Про підсумки роботи атестаційної комісії ДНЗ «Запорізьке ВПУ» у 2021/2022 навчальному році; про підсумки роботи над єдиною методичною темою, обрання нової.
Доповідач: заступник директора з НМР Кулинич О.А.
Виступи: голови методичних комісій Войтюк Т.М., Єрьоменко О.М., Прокоф’єва А.М.
4. Про хід та результативність профорієнтаційної роботи у 2021/2022 навчальному році. Організація профорієнтаційної діяльності в літній період з метою забезпечення виконання плану регіонального замовлення.
Доповідач: заступник директора з НВР Паскарь Н.Ю.
Виступи: Мєзєнова І.В., Левенцова А.А., Андріяка С.О.
5. Про результати/прогноз державної кваліфікаційної атестації здобувачів освіти II курсу, проміжної кваліфікаційної атестації здобувачів освіти І курсу, призначення стипендії та переведення здобувачів освіти на наступний курс.
Доповідач: заступник директора з НВР Базалійський М.Т.
Виступи: керівники дипломних робіт (ДКА) Єрьоменко О.М., Орел Н.Г., Прокоф’єва А.М.; готовність до ПКА: група 10 - Прокоф’єв Є.О.; група 11 - Височиненко Н.В., Іолоп М.М.; група 16 - Іолоп М.М.; група 09 – Гришин М.С., група 18 – Кішко К.В., Житницька Г.В. (дистанційно).
6. Про різне.

Немає коментарів:

Дописати коментар