Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

вівторок, 29 листопада 2022 р.

Шановні колеги!
Нагадую! МОН встановлено мінімальні вимоги щодо обсягу (кількості годин) підвищення кваліфікації педагогічних працівників, а саме:
150 годин за останні 5 років (міжатестаційний період), якщо завершення атестації припадає на 2023-й та наступні роки.
Міністерство освіти і науки надало роз’яснення, суть яких полягає в тому, що педагогічний працівник самостійно визначає щорічний обсяг (кількість годин) підвищення кваліфікації.
З огляду на ці вимоги, прошу:
❈ здійснити самооблік годин підвищення кваліфікації  (рекомендовано використовувати форму Самооблік годин підвищення кваліфікації)
Заповнені таблиці надати в друкованому та електронному вигляді (в Google класі "Педагогічна рада") до 23.12.2022. 
❈ Надати до навчальної частини клопотання та копії документів про позапланове підвищення кваліфікації, які ще не були затверджені рішенням педагогічної ради, не пізніше 25.12.2022*
*Витяг з ПОРЯДКУ підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників п. 20 абзац 2: "Не пізніше 25 грудня працівник повинен поінформувати керівника закладу освіти або уповноважену ним особу про стан проходження ним підвищення кваліфікації у поточному році з додаванням копій отриманих документів про підвищення кваліфікації. Відповідна інформація зберігається в особовій справі працівника відповідно до законодавства."

Немає коментарів:

Дописати коментар