Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

понеділок, 21 листопада 2022 р.

Шановні колеги!
Український інститут розвитку освіти спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) розробили онлайн-курс «Професійна діяльність учителя в умовах цифрового освітнього середовища», який буде корисний, зокрема, викладачам предметів загальноосвітнього циклу. За проходження курсу можна отримати сертифікат. Для цього потрібно:
❈ зареєструватися на платформі EdWay;
❈ зареєструватися на курс на платформі за покликанням;
❈ пройти онлайн-курс, виконати всі вправи і завдання в курсі (виконання вправ не оцінюється, лише зараховується);
❈ пройти підсумковий тест з успішністю не менш ніж 70%.
Під час виконання вправ і підсумкового тесту необхідно вказувати ту саму електронну адресу, що й під час реєстрації на платформі EdWay. Сертифікат варто очікувати протягом двох тижнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар