Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

середу, 23 листопада 2022 р.

Шановні колеги!
З метою формування єдиної бази з відкритим доступом методичних досягнень, прошу внести у таблицю "Показники методичної діяльності" посилання на Ваш сертифікат "Цифрограм для вчителів". Зверніть увагу, на корпоративні акаунти Вам надано дозволи для редагування відповідних осередків!
Інструкції
❈ Тим, хто ще не пройшов оцінювання рівня цифрової компетентності, необхідно:
- зареєструватися на платформі "Дія. Цифрова освіта"
- перейти на вкладку "Цифрограм" 
- вибрати "Цифрограм для вчителів", пройти тестування: 
❈ Тим, хто вже отримав/має сертифікат:
- Перейти в середовище "Моя сторінка" - "Мої сертифікати" - "Тести"
- Під сертифікатом "Цифрограм для вчителів", обрати "Поділитись" і скопіювати посилання 
- Перейти до таблиці "Показники методичної діяльності" в корпоративному акаунті, вставити скопійоване посилання в колонку "Цифрограм для вчителів" навпроти Вашого прізвища.

Немає коментарів:

Дописати коментар