Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

четвер, 23 березня 2023 р.

Шановні колеги!
НМЦ ПТО у Запорізькій області запрошує взяти участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Інновації в освіті: проблеми, тенденції та перспективи розвитку», яка відбудеться  21 квітня 2023 року у дистанційній формі на платформі Zoom. Посилання на підключення до конференції буде надіслано 19 квітня 2023 року на вказану при реєстрації електронну адресу. 
За результатами проведення заходу планується видання електронного збірника матеріалів, якому надається бібліотечний індекс УДК та міжнародний стандартний книжковий номер ISBN. Кожен учасник конференції отримає електронний сертифікат. Участь у конференції безкоштовна. Матеріали доповіді необхідно надіслати до 16 квітня 2023 року на електронну адресу biblnmc2021@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар