Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

четвер, 1 лютого 2024 р.

Шановні колеги!
З 05.02.2024 до 23.02.2024 в ДНЗ "Запорізьке ВПУ" відбудеться сесія онлайн-опитування SELFIE.
Це опитування надасть можливість проаналізувати рівень цифрового розвитку училища, врахувавши думку керівників, педагогічних працівників і здобувачів освіти. Порівняння результатів з попередніми сеансами SELFIE допоможе виявити сильні та слабкі сторони цифровізації в ДНЗ "Запорізьке ВПУ", ефективність використання цифрових засобів і технологій.
SELFIE не вимірює та не порівнює знання чи навички учасників опитування.
Прошу обов'язково взяти участь в опитуванні та забезпечити участь максимальної кількості здобувачів освіти. Покликання:
❈ для педагогічних працівників: https://schools-go-digital.jrc.ec.europa.eu/self-assessment?s=5wwo5SL&lang=uk-UA
Увага! 
❈ Покликання будуть активні лише у зазначений період. 
❈ Підтвердити участь у заході можна сформувавши іменний сертифікат на завершальному етапі опитування. 

Немає коментарів:

Дописати коментар