Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

пʼятницю, 16 лютого 2024 р.

Шановні колеги!
❈ 20 лютого 2024 року о 10:00 НМЦ ПТО у Черкаській області запрошує взяти участь у Всеукраїнській освітній акварелі для педагогічних працівників закладів П(ПТ)О «Діалог медіа та освіти: 6G». Підключення за  покликанням.
28 лютого 2024 року об 11:00 НМЦ ПТО у Харківській області запрошує взяти участь у Всеукраїнському вебінарі «Використання цифрових інструментів та штучного інтелекту для розроблення навчальних онлайн-курсів, тренінгів та оцінювання результатів навчання». 
Підключення за покликанням Ідентифікатор конференції: 834 4021 6300 Код доступу: Un0Fw8
 23 лютого 2024 року о 10:00 НМЦ ПТО у Донецькій області проводить міжобласний відкритий вебінар «Заклади професійної (професійно-технічної) освіти у війні: втрати й здобутий досвід релокації». Підключення за покликанням Ідентифікатор конференції: 864 2384 8751. Код доступу: 627966. Програма заходу
 23 лютого 2024 року 2024 року о 14:00 КЗ «Запорізький обласний центр туризму і краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді» ЗОР заплановано проведення семінару для педагогів «Актуальні питання національно-патріотичного виховання та краєзнавства».
Заявки на участь в семінарі надсилаються у термін до 20 лютого 2024 року за формою https://forms.gle/tJfwJigHUmiVKpYp9. Посилання на зустріч у Google Meet буде направлено учасникам на електронну адресу, вказану під час реєстрації.

Немає коментарів:

Дописати коментар