Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

понеділок, 18 березня 2024 р.

Шановні колеги!
НМЦ ПТО у Запорізькій області запрошує взяти участь у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Інновації в освіті: проблеми, тенденції та перспективи розвитку». 
Конференція відбудеться у м. Запоріжжя 24 квітня 2024 року у дистанційній формі на платформі Zoom. Посилання на підключення до конференції буде надіслано 22 квітня 2024 року на вказану в реєстраційній формі електронну адресу. За результатами проведення заходу планується видання електронного збірника матеріалів конференції. Участь у конференції безкоштовна. Матеріали доповіді необхідно надіслати до 20 квітня 2024 року на електронну адресу biblnmc2021@gmail.com та зареєструватися для участі у конференції за посиланням https://forms.gle/X3Ntu9yYCeq3pP6b8.
Більш детальна інформація за посиланням.

Немає коментарів:

Дописати коментар