Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

середу, 6 березня 2024 р.

Шановні колеги!
Прошу всіх долучитися до курсу «Цифрові навички для освіти з Google». Навчання організовано компанією «Google» у співпраці з Міністерством освіти і науки України.
Програма містить 7 онлайн-тренінгів про:
- цифрові інструменти Google для підвищення ефективності роботи;
- використання штучного інтелекту як особистого помічника;
- інструменти, що зроблять навчання більш інтерактивним та персоналізованим;
- основи безпеки дітей та молоді в інтернеті тощо.
Початок навчання — 19 березня о 16:00.
Важливо: кожен учасник має попередньо зареєструватися.
За проходження окремого тренінгу або всього курсу передбачено отримання сертифікатів.

Немає коментарів:

Дописати коментар