Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

вівторок, 7 травня 2024 р.

Шановні колеги!
09.05.2024 року о 13:00 в методичному кабінеті відбудеться засідання педагогічної ради.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про виконання рішень попередніх педагогічних рад.
Доповідач: Базалійський М.Т.
2. Про стан матеріально-технічного, навчально-методичного забезпечення теоретичної та практичної підготовки здобувачів освіти з професії «Муляр».
Доповідач : Орел Н.Г., Рубан В.Ю.
3. Про підсумки роботи атестаційної комісії ДНЗ «Запорізьке ВПУ» у 2024 році з урахуванням особливостей застосування нового Положення про атестацію педагогічних працівників
Доповідач: Кулинич О.А.
4. Про підсумки діяльності методичних, циклової комісії у 2023/2024 навчальному році; про особливості проведення предметних тижнів, тижнів професійної майстерності, тижня циклової комісії в умовах дистанційної/ змішаної форми навчання.
Доповідачі: Височиненко Н.В., Войтюк Т.М., Прокоф’єва А.М., Єрьоменко О.М., Стрілець Н.В.
5. Про стан готовності до захисту дипломних робіт в умовах змішаного навчання здобувачів освіти випускних груп.
Доповідач: Базалійський М.Т.
Виступи: майстри в/н Рубан В.Ю., Маціюк М.М., Москаленко С.П. Коноваленко О.В., керівники дипломних робіт Єрьоменко О.М., Орел Н.Г., Височиненко Н.В.
6. Про різне.

Немає коментарів:

Дописати коментар