Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

четвер, 23 травня 2024 р.

Шановні колеги!
Міністерство освіти і науки України разом із Міністерством цифрової трансформації України завершили роботу з розроблення інструктивно-методичних рекомендацій щодо запровадження та використання технологій штучного інтелекту в закладах загальної середньої освіти. Ці рекомендації сформовані на основі актуальних міжнародних практик. Інструктивно-методичні рекомендації щодо запровадження та використання технологій штучного інтелекту в ЗСО будуть опубліковані на початку 2024/2025 навчального року. Із проєктом документа можна ознайомитися за покликанням.
Пропоную також переглянути тематичний вебінарний виступ Кішко Ксенії Вікторівни "Впровадження генеративних інструментів штучного інтелекту в освітній процес" від 16.05.2024:

Немає коментарів:

Дописати коментар