Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

середа, 18 вересня 2024 р.

Шановні колеги!
Відповідно до листа директорату професійної освіти Міністерства освіти і науки України від 17.09.2024 № 5/1037-24 «Про проведення курсу відеолекцій на тему «Розроблення професійних стандартів» інформую, що Національним агентством кваліфікацій на навчальній платформі Агентства з 23 вересня до 11 жовтня 2024 poкy організовано проведення курсу відеолекцій на тему «Розроблення професійних стандартів»
Програма курсу розрахована для розробників, потенційних розробників професійних стандартів та інших заінтересованих осіб. 
Для участі у заході необхідно заповнити відповідну реєстраційну форму за покликанням: https://forms.gle/rRf7FVmGHnszhKmb6 до 22 вересня 2024 року. Посилання на відеолекції буде розіслано 23 вересня 2024 року усім зареєстрованим учасникам.

Немає коментарів:

Дописати коментар