Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

середа, 21 лютого 2018 р.

Шановні класні керівники і майстри в/н!
На адресу ДНЗ "ЗВПУ" надійшла інформація, якою можуть зацікавитися учні ваших груп:
КУ "Запорізький обласний центр молоді" ЗОР запрошує молодь віком 16 -18 років, учнів 1 - 2 курсів, з усієї Запорізької області взяти участь у проекті "Табір медіаграмотності 2018"
Табір проходитиме у місті Запоріжжя протягом 5 днів з 7 по 11 березня.
Участь безкоштовна. 
Всі учасники забезпечуються харчуванням, проживаням та роздатковими матеріалами.
Для участі у школі необхідно до 26 лютого 2018 року (дедлайн - 23:59):
- заповнити всі поля Анкети (контактна інформація та мотивація участі) за посиланням
- переглянути Виступ сенатора Барака Обами на Демократичному національному конгресі 2004 року https://goo.gl/1jJqk1
- надіслати есе на тему «Як одна промова може змінити світ» (200-300 слів) на електронну адресу zpcityopp@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар