Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

четвер, 22 лютого 2018 р.

Шановні колеги!
З 01.03.2018 по 12.03.2018 заплановано проведення щорічного методичного марафону “Інноваційні технології навчання в професійній (професійно-технічній) освіті”, який відбудеться в цьому році в Інтернет форматі на тему “Хмарні сервіси та сервіси ВЕБ 2.0 (3.0)”
Вебінар “Хмарні сервіси в організації контролю” 01.03.2018, початок о 14:00 
Спікери:
Кулинич О.А. “Google форми ”
Войтюк Т.М. “Online Test Pad “
Орел Н.Г. “Learningapps.org на уроках теоретичного навчання”
Бурдейна Л.М. "Learningapps.org на уроках виробничого навчання”

Вебінар “Пошукові технології в освітньому процесі” 02.03.2018, початок о 14:00
Спікери:
Єрьоменко О.М. “Інструменти Е-демократії”
Паржницька Д.П. “Побудова Web-Квеста”
Сидоренко О.А. “Використання у освітньому процесі ProZorro ”
Білогорохова Г.Ф. “Електронні бібліотеки”

Вебінар “Соціальні мережі, блоги, сайти у освітньому процесі” 03.03.2018, початок об 11:00
Спікери:
Паскарь Н.Ю. “Соціальні мережі”
Сєргєєва О.А. “Функціонали блогів”
Краєва С.В., Юматов Є.В. “Віртуальний спортклуб”

Вебінар “Онлайн платформи для візуалізації навчального контенту”  05.03.2018, початок о 14:00
Спікери:
Височиненко Н.В.“Prezi”
Кішко К.В. “Ментальні карти”
Чебикіна А.У. “Електронні підручники”

Вебінар “Інтернет мультимедіа в освітньому процесі” 06.03.2018, початок о 14:00
Спікери:
Гудзь А.Ю. “YouTube на уроках виробничого навчання”
Кривко Н.П. “YouTube на уроках виробничого навчання”
Стрілець Н.В. “YouTube на уроках теоретичного навчання”
Прокофєв Є.О., Прокофєва А.М. “Відео майстер-класи засобами Інтернет”

Підведення підсумків інтернет-марафону, очні виступи -12.03.2018 о 15:30 (під час ІМН).

Немає коментарів:

Дописати коментар