Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

середа, 21 березня 2018 р.

До уваги!
Педагогічні працівники, які атестуються у 2017-2018 н.р.:
Бурдейна Л.М.;
Єрьоменко О.М.;
Білогорохова Г.Ф.;
Височиненко Н.В.;
Гудзь А.Ю.;
Сєргєєва О.А.
запрошуються на засідання атестаційної комісії 22.03.2018 о 13:00 в методичний кабінет.
Склад атестаційної комісії:
Голова - Кондратьєв І.І., директор ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище"
Заступник голови - Граур І.В., заступник директора з навчально-виробничої роботи
Секретар - Кулинич О.А., заступник директора з навчально-методичної роботи
Члени комісії:
Хімченко Н.Ю., заступник директора з навчально-виховної роботи 
Войтюк Т.М., голова методичної комісії
Прокоф’єва А.М., голова методичної комісії
Рижих О.В., вихователь гуртожитку, уповноважена трудовим колективом особа

Немає коментарів:

Дописати коментар