Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам`ятаю. Те, що я роблю, я розумію.
Конфуцій

субота, 17 березня 2018 р.

«Є-мова»: вивчайте українську онлайн безкоштовно
Перша комплексна онлайн платформа з вивчення української мови Є-мова почне функціонувати вже в квітні 2018 року. 
«На сайті уже в квітні можна буде пройти тест на визначення рівня володіння української мовою, розроблений спільно з фахівцями Львівського національного університету імені Івана Франка, а також пройти навчання рівня А1», - зазначають розробники проекту «Є-мова»
У рамках проекту також розробляються практичні заняття, навчальні матеріали і відео, тестова перевірка знань, моніторинг успішності, атестація (сертифікація) знань, а також передбачено дистанційне навчання з викладачем за допомогою відеозв’язку на теми, обрані слухачем, в онлайн класах. Детальніше...

Немає коментарів:

Дописати коментар